Medlemstidningen

Diskutera klubben, vår verksamhet m.m.
Användarvisningsbild
Mathias och Carina
Global Moderator
Global Moderator
Name: Mathias och Carina L Palmborg

Medlemstidningen

Inlägg av Mathias och Carina »

Hej på er i forumet.

Satt och klickade runt lite. Tänkte höra om det finns möjlighet att köpa tidningen The Triumph dom äldre utgåvorna . Så ligger ni på buntar som ni inte vill ha så får ni gärna höra av er. Å sitter någon på Nr 5 2007 och inte vill ha den så är vi mycket intresserade :-D .. Vår bil finns ju med på framsidan så det är ju lite kul.

Med vänliga hälsningar

Mathias och Carina
Triumph Spitfire Mk3 -69 vår första engelska familjemedlem....

Är ni i huddinge eller så hör av er för en fika .. Antingen här hemma eller på cafe Nytorpsom ligger 5 min bort... Carina och Mathias
Användarvisningsbild
Odd
Geni
Geni
Name: Odd Hedberg

Re: Medlemstidningen

Inlägg av Odd »

Prata ihop er med vår registervårdare Anders Karlsson - han har klubbens lager med gamla överex...
Borde kunna förse er med läsning ett tag framöver...
Far numera omkring i en kilformig 2-personers cabriolet [Triumph TR8 1980]
ibland dragandes på en kilformig 2-personers husvagn [Polar300 1980].
TR8 och P300 = ett perfekt matchat par!
Användarvisningsbild
Mathias och Carina
Global Moderator
Global Moderator
Name: Mathias och Carina L Palmborg

Inlägg av Mathias och Carina »

Hej

Tänkte att vi skulle tacka klubben för alla tidningar vi fått i två omgångar nu. Har gett oss massa kul läsning för oss och andra. Vi har lagt bunten på vardagsrumsbordet a la inredningstips från diverse program från tv. En mycket uppskattad tidskrift kan jag säga. Blir inte att man kollar så mycket på tv reklam längre :D

Med vänliga hälsnignar Mathias och Carina..
Triumph Spitfire Mk3 -69 vår första engelska familjemedlem....

Är ni i huddinge eller så hör av er för en fika .. Antingen här hemma eller på cafe Nytorpsom ligger 5 min bort... Carina och Mathias
Användarvisningsbild
Bror
5-gear
5-gear
Name: Bror Hultgren

Inlägg av Bror »

Hej Mathias & Carina!
Jag sitter också på lådvis av äldre ex av klubbtidningar.
Meddela gärna mig om ni vill ha tidningar fram till det äldsta av de nummer ni hittils har fått.
Jag vet inte vad ni och Anders kom ö-e om ang portot, men tidningarna är helt gratis. Klubben vill gärna ha portot för eventuell försändelse insatt på sitt PG-nummer, men meddela mig ifall klubben bjöd på detta till er eller inte, så att jag håller samma linje ifall ni vill ha fler.
Säga bara till. Går bra att meddela på min e-postadress:
editor@triumphclub.se

Förresten skickades The Triumph nr 1 2011 från tryckeriet på Åland för 3 dgr sedan (fredags).
Packningsgruppen i Jönköping får troligen hela kollit imorgon eller onsdag och skickar ut till alla medlemmar med B-post dagen efter. Vissa som har tur kan få den redan på fredag men troligen måndag el tisdag i n vecka

Best regards ...
Bror H, redaktör
Den som inte använder hypoidolja i trunnions har förtjänat en dikeskörning
Spitfire Mk3 -69. Kinaturisterna filmar hellre en Spitfire än kungliga slottet
GT6 Mk2 -69
Triumph 2000 Mk2 -73
Skriv svar